Hasiera -> Ohiko galderak eta erantzunak

Ohiko galderak eta erantzunak

 

Arazoak ditut  Windows-ekin eta Internet Explorer-ekin!

Desaktibatuta daukat bateragarritasun bista?

Irudian ikusten den bezala, desgaituta izan behar da Internet Explorereko bateragarritasun bista

Imagen FAQ_1

Agertzen al zait mezu bat esanez ez dagoela aplikaziorik instalatuta JNLPS loturak irekitzeko?

Akatsen bat agertzen bada tramiteen katalogora sartzeko tramiteen detailean, esanez, ez dagoela aplikaziorik instalatuta JNLPS loturak irekitzeko, arazoa Javaren instalazioan dago. Hau da: edo ez dago Javaren bertsio zuzena instalatuta (gutxienez 1.8_74 edo altuagoa), edo Java berrinstalatu behar da arazoren bat izan daitekeelako instalaturiko bertsioan.

Gaituta dauzkat TLS protokoloak?

TLS 1.1 eta TLS 1.2 protokoloek aktibo behar dute egon nabigatzailean. Aktibatzeko hona jo behar duzu:

"Internet aukerak » Aurreratua » Segurtasuna" (posible da aktibatuta izatea SSL 3.0 eta TLS 1.0). Aukerak hurrengo irudian bezala agertu behar dira. Irudian markatuta dauden aukerak markatuta ez baleude, baliteke Internet Explorerek SSL konexioa ezin burutu izatea erregistro elektronikoarekin

FAQ_2

Instalatuta al daukat izenpe osagaiak darabilen ziurtagiria?

Egoitza elektronikoa eta notifikazio elektronikoak behar den moduan ibili daitezen, behar beharrezkoa da applet ziurtagiriaren izenpea nabigatzailean ondo instalatu dagoen egiaztatzea. Horretarako, Internet Explorereko aukeretara jo behar da: "Internet aukerak » Edukia » Ziurtagiriak » Entidades de certificación raíz de confianza".

Bertan applet ziurtagiria egon behar da, beheko irudian ikusten den moduan. Ziurtagiria ez bada instalatu edo beste erlaitz baten instalatu bada, ziurtagiria eskuz instalatu beharko dugu. Horretarako, ondorengo galderan zehazten diren urratsak jarraitu behar ditugu.

Nola instala dezaket izenpe osagaia duen ziurtagiria?

FAQ_3

Nola instala dezaket izenpe osagaia duen ziurtagiria?

Izenpe osagaiak darabilen ziurtagiria instalatzeko urrats hauek eman behar dira:

1.- Windows kontsolatik “mmc” komandoa exekutatuko dugu (kakotx gabe), eta behean agertzen den moduko pantaila bat irekiko da.

FAQ_4

Nola instala dezaket izenpe osagaia duen ziurtagiria?

Izenpe osagaiak darabilen ziurtagiria instalatzeko urrats hauek eman behar dira:

1.- Windows kontsolatik “mmc” komandoa exekutatuko dugu (kakotx gabe), eta behean agertzen den moduko pantaila bat irekiko da.

2.- Pantaila honetatik hauxe aukeratuko dugu: "/Artxiboa/Erantsi edo kendu osagaia",”. Eta beste pantaila bat irekiko da.

FAQ_5

3.- Pantaila honetan “Ziurtagiriak” aukeratuko dugu eta “Erantsi” botoia sakatuko dugu.

FAQ_6

4.- Ondoren, “Ekipo kontua” aukeratu, eta azkenik “Tokiko ekipoa" aukeratuko ditugu.

FAQ_7

FAQ_8

5.-Amaitzeko, “Onartu” botoia sakatuko dugu hasierako pantailan, eta orain zabalik izango dugu gure ekipoko ziurtagirien gestioa.

FAQ_9

6.-Gure ekipoko ziurtagirien gestiotik (behean agertzen dena) ziurtagiria ekarriko dugu. Erregistro elektronikoak sorturiko ziurtagiria era honetako rutan egongo da: "D:\Erabiltzaileak\psuarez\.jappsrv\jappsrv.cer",

non "psuarez" makina honetan identifikaturiko erabiltzailea den. Dokumentua inportatzeko hona jo behar duzu: “Ziurtagiriak » "Entidades de certificación raíz de confianza » Todas las tareas » Importar". Amaitzeko, inportatu nahi dugun ziurtagiria aukeratu eta onartu egingo dugu.

FAQ_10

7.- Azkeneko urratsa da berriro nabigatzailera joatea eta egiaztatzea galderak dioena

Instalatuta al daukat izenpe osagaiak darabilen ziurtagiria?

Sare korporatiboan sartu naiz domeinu-erabiltzaile baten bidez?

Kasu honetan, errebisatu ondorengo hau:

1.- Konfiantzako erroko ziurtagiriak instalatzea.

Egiaztatu behar da domeinu-erabiltzaileek konfiantzazko ziurtagiri erroak instalatu ahal izatea.

Egiaztapena egiteko, domeinu-administratzaile batek Windows kontsola batetik “gpedit.msc” komandoa (kakotx gabe) exekutatu behar du. Behin hor izanda, hurrengoak aukeratu behar dira:
"Ekipoaren konfigurazioa >> Windows konfigurazioa >> Gako publikodun sasiagindu artezkariak >> Ziurtagirien bideen konfigurazioa".Ondoren, behean agertzen den pantaila irekiko da. Konfiantzazko ziurtagiriak instalatu ahal izateko markatuta egon behar da behean agertzen den check-a. Aukera hau EZ bada aktibatzen, domeinu-erabiltzaileak eskuz instalatu behar ditu gako publikoak, betiere, galdera honetan zehaztu den eran

Nola instala dezaket izenpe osagaia duen ziurtagiria?

FAQ_11

2.- Baimen murriztuak

Egiaztatu behar da tramiteak egin nahi diren domeinu-erabiltzaileek baimena izatea, esaterako:

C:\Users\psuarez\AppData\Local\Temp, non "psuarez" makina honek identifikaturiko erabiltzailea den.

Proxy baten bidez sartzen ari naiz?

Proxy bat erabiltzen ari bazara Interneteko konexioa egiteko, baliteke konexio guztiak, 127.0.0.1 barne, bertatik pasatu nahi izatea. Script bat erabiltzen bada IP edo helbide batzuk detektatzeko proxy-tik atera behar dira. Konfiguratu beharra dago 127.0.0.1 helbide lokalak proxy erabili EZ dezan.

Instalatuta al duzu Windows 10?

Hala bada, errebisatu honako hau:

1.- Windows Defender

Windows Defender da Windows 10ak lehenesten duen antibirusa. Antibirus hau aktibo badago baliteke ez baimentzea erregistro elektronikoko appleta exekutatzea. Horrexegatik, salbuespen bat atxiki behar zaio antibirusari tramitazioa ahalbidetu dezan edo, bestela, aldi baterako desaktibatu egin behar duzu eta ondoren, egin beharrekoa amaitu eta gero, berriz aktibatu.

2.- Internet Explorer exekutatzea administratzaile gisa.

Windows 10rekin izan dezakezun beste arazoetako bat da erabiltzaileen pribilegio nahikorik ez izatea

Arazo hau saihesteko, Internet Explorer administratzaile gisa exekutatu behar da. Halaxe, Internet Explorer ikonoaren gainean jarriko gara eta, maiuskulen tekla sakatuta (Shift), eskumako botoia sakatuko dugu saguan “Ejecutar como administrador” aukeratzeko.

Arazoak ditut  Windows-ekin eta Firefox-ekin!

Firefoxen ziurtagiri-biltegia ez da Internet Explorerek eta Chromek dutenak bezalakoa. Horrexegatik, erabili nahi duzun ziurtagiria eta bere gako publikoak Firefoxen gakoen biltegian instalatuta behar dira egon. Tramitazioa Internet Exploreretik egiten ez bada ere, ziurtagirian erabili nahi ditugun gako publikoak gehitu behar dira. Gako publikoak gehitzen ez baditugu, erregistro elektronikoan eskari bat sinatzera goazenean (tramitazioaren 2. urratsean), sinatu behar dugun ziurtagiria erakusten duen zabalgarria hutsik agertuko da.

Egiaztatu hurrengo konfigurazioa

Firefoxen aukeren artean EZ da markatuta agertu behar aukera hau:"Kontsultatu OCSP zerbitzariak egiaztatzeko ziurtagirien oraingo balioa"beheko irudian agertzen den moduan.

FAQ_12

Instalatuta al daukat izenpe osagaiak darabilen ziurtagiria?

Erregistro elektronikoa eta notifikazioak behar den moduan ibili daitezen, applet izenpe ziurtagiria nabigatzailean ondo instalatu den egiaztatu behar da. Horretarako, Firefoxen aukeretara joan behar da: "/Opciones/Avanzado" eta, gero, “Certificados” erlaitza aukeratu. Behin horra iritsita “Ver certificado” botoia sakatuko dugu eta appleten ziurtagiria bilatuko dugu “Autoridades” erlaitzean, beheko irudian agertzen den moduan. Ziurtagiria instalatu ez bada edo beste erlaitz batean instalatu bada, instalazioa eskuz egin beharko dugu. Horretarako, aipatu dugun orrian, klik egingo dugu “Inportar” erlaitzean, applet ziurtagiria aukeratu eta berau inportatzea onartuko dugu. Normalean, honako ruta batean egongo da ziurtagiria: "D:\Usuarios\psuarez\.jappsrv\jappsrv.cer", non "psuarez" makina honek identifikatu duen erabiltzailea den.

FAQ_13
 
2019ko urtarrilaren 28a

¡Tengo problemas con Windows y Firefox!

¿Tengo instaladas las claves públicas?

Firefox dispone de un almacén de certificados distinto al de Internet Explorer y Chrome. Es por ello, que
tanto el certificado que se quiera utilizar como las claves públicas del mismo deberán estar instaladas en
el almacén de claves de Firefox. Adicionalmente, y aunque no se realice la tramitación desde Internet
Explorer, deben añadirse las claves públicas del certificado que queramos utilizar en él, o desde al
almacén de Windows. Si no se incluyen, cuando vayamos a firmar una solicitud de Registro Electrónico
(durante el paso 2 de la tramitación), el desplegable que muestra el certificado con el que vamos a firmar
aparecerá vacío.

Comprobar la siguiente configuración

Revisar que dentro de las opciones de Firefox NO está marcada la opción de "Consultar a los servidores
respondedores OCSP para confirmar la validez actual de los certificados" tal y como puede verse en la
imagen de bajo.

FAQ_12

¿Tengo instalado el certificado que utiliza el componente de firma?

 Para el correcto funcionamiento del Registro Electrónico y las Notificaciones Electrónicas, habría que
comprobar si el certificado del applet de firma se ha instalado correctamente en el navegador. Para ello
tendríamos que dirigirnos a las opciones de Firefox, "/Opciones/Avanzado" y seleccionar la pestaña
"Certificados". Una vez allí haremos clic sobre el botón "Ver certificado" y buscaremos el certificado del
applet dentro de la pestaña de "Autoridades", tal y como puede verse en la imagen de bajo. En el caso de
que el certificado no se haya instalado o se haya instalado en otra pestaña distinta a la indicada,
tendremos que realizar la instalación del certificado manualmente. Para ello y desde la página que
acabamos de comentar, hacemos clic en "Importar", seleccionaremos el certificado del applet y
aceptaremos la importación del mismo. Normalmente el certificado se encontrará en una ruta similar a
esta "D:\Usuarios\psuarez\.jappsrv\jappsrv.cer", donde "psuarez" es el usuario identificado en esa
máquina.

FAQ_13

2016ko Martxoaren 21a