Itzuli Inprimatu

Egoitza elektronikoaren zerbitzuak (FAQak)

Alderdi orokorrak

AUTOFIRMA. Sinadura elektronikoaren sistema berria
Autofirm@

Udalaren egoitza elektronikoaren erabilera errazteko, eta nabigatzaileen bertsioetan eta java aplikazioaren bertsioetan etengabeko bateragarritasun-arazoak daudenez, Autofirma osagaia ezartzea erabaki dugu, sinadura elektronikoa udal-egoitza elektronikoan egin ahal izateko.

Ogasun eta Herri Administrazio Ministerioak garatutako sinadura elektronikoko aplikazio bat da Autofirma, eta ezaugarri hau du: nabigatzailetik exekutatzen da (erabiltzailearen ordenagailuan instalatu ondoren); horregatik, beharrezkoa da aldez aurretik instalatzea, izapideak egiteko Udalaren egoitza elektronikoan. Webgune honetatik sinadura elektronikoak egiteko, beharrezkoa da zure ekipoan AutoSinadura instalatuta izatea. Deskargatu aplikazioa..

Nork erabil dezake egoitza elektronikoa?

Udalarekin Internet bidez jardun nahi duten eta ziurtagiri digital onartua duten herritar eta pertsona juridiko guztiak.

Egoitza elektronikoa urteko 365 egunetako 24 orduetan egongo da erabilgarri.
Segurua da egoitza elektronikoan identifikatutako zerbitzuak erabiltzea?
Bai, Udalaren egoitza elektronikoan identifikazioa behar duten zerbitzuetan bidaiatzen duen informazio guztia zifratuta dago. Gainera, ezarritako kautotze-sistemari esker, zuk bakarrik, zure izapideetan interesaturik zaudenez, izapidetze-informazioa eta datu pertsonalen kontsultak eskuratzeko aukera izango duzu.
Nola sar naiteke egoitzako zerbitzuetara?

Kontsultatu identifikazio-sistemak Egoitza elektronikoarena.

Nola inporta dezaket nire ziurtagiri digitala?

INTERNET EXPLORER

Ziurtagiri bat Internet Explorer-en inportatzeko, urrats hauek egin behar ditugu:

Tresnak - Interneteko aukerak - Edukia - Ziurtagiriak menura sartu. "Pertsonala" fitxan (lehenespenez), gure nabigatzailean instalatutako ziurtagiri pertsonalen zerrenda erakusten da.

"Inportatu" botoia sakatuko dugu, eta morroi bat agertuko da ziurtagiria inportatzen den bitartean gidatzeko. Sakatu "Hurrengoa" botoia, eta, arakatzen ari garela, hautatu inportatu nahi dugun ziurtagiriaren fitxategiaren bidea eta izena, eta sakatu "Hurrengoa".

Hurrengo leihoan, fitxategia babestuta dagoen pasahitza eskatzen zaigu. Sartu eta "Markatu gako pribatua esportagarri gisa" laukitxoa markatu behar dugu, ziurtagiria gako pribatuarekin berriro esportatu ahal izateko eta "Gaitu babes segurua...". "Hurrengoa" sakatuko dugu.
Ondoren, inportatutako ziurtagiria non jar dezakegun adierazten du, lehenetsitako aukera utzi, eta "Hurrengoa" eta "Amaitu" sakatuko ditugu. Gure ziurtagiriari pasahitz bat ezarri nahi badiogu, "Segurtasun-maila" sakatuko dugu, alta emateko. Pasahitz bat eta haren berrespena esleituko ditugu. Sakatu Amaitu, eta sartu dugun pasahitza eskatuko digu berriro. Morroia amaitu.

Dena zuzena bada, lauki bat agertuko da ziurtagiria behar bezala inportatu dela jakinarazteko.

FIREFOX

Joan Mozilla Firefox nabigatzailearen ziurtagiri-biltegira:

Tresnak / Aukerak / Pribatutasuna eta segurtasuna / Ziurtagiriak / Ziurtagiriak ikusi ziurtagiriak botoia, "Zure ziurtagiriak" fitxa.

  • Sakatu "Inportatu" botoia
  • Bilatu inportatu nahi duzun ziurtagiriaren kopiaren kokalekua (disko gogorra, cd-a, USB memoria, sare-unitatea).
  • Sartu zure nabigatzailearen pasahitz nagusia (bat ezarri bazenuen). Nabigatzaile hau ziurtagiriekin erabiltzen duzun lehen aldia bada, sartu pasahitz bat eta berretsi egin behar baduzu, pasahitza eskatuko zaizu ziurtagiria behar duten webguneetan erabili nahi duzun bakoitzean.
  • Txertatu zure segurtasun-kopia babesteko erabili zenuen pasahitza
  • Prozesu osoa zuzena bada, mezu hau jasoko duzu:

"Zure segurtasun-ziurtagiria eta gako pribatua(k) behar bezala leheneratu dira."

Erregistro elektronikoa

¿Zer da "Erregistro elektronikoa"?
¿Zer da?

Erregistro elektronikoa aurrez aurreko erregistroaren antzekoa da. Herritarrek Udalari dokumentazioa aurkezten ahalko diote erregistro honen bidez, joan-etorrietan eta itxaronaldietan denborarik galdu gabe.

Nola funtzionatzen du "Erregistro elektronikoak"?

Hautatu egin nahi duzun izapidea eta egiaztatu erregistro elektronikoaren bidez aurkez daitekeela. Bete formularioan eskatutako datuak eta erantsi eskaerarekin batera aurkeztu beharreko dokumentazioa, Udalak ahalik eta azkarren ekin diezaion kudeaketari. Izapidea egin ondoren, aurkezpen-egiaztagiria egingo da, eta deskargatu eta/edo inprimatu ahal izango da.

Erregistro elektronikoa eguneko 24 orduetan dago erabilgarri, urteko egun guztietan, arrazoi teknikoengatik beharrezkoak diren etenaldiak izan ezik. Horiek Euskal Autonomia Erkidegoko Zerbitzu-etenak.

Epeak kontatzeko, Udalaren Erregistro Elektronikoa egoitza elektronikoaren data eta ordu ofizialaren arabera arautuko da. Egun baliodun edo naturaletan finkatutako epea kontatzeko, eta interesdunek epeak betetzeari dagokionez, honela jokatuko da:

  • Erreferentziako eguna eta ordua kasuan kasuko eskaera, idatzia edo jakinarazpena jaso edo ateratzen den unean indarrean daudenak izanen dira, Erregistro Elektronikoaren euskarri den informazio sisteman bertan edo bertatik.
  • Egun baliogabeetan jasotako eskaerak, idatziak eta/edo jakinarazpenak hurrengo egun balioduneko lehen orduan sartu direla ulertuko da. Horretarako, dagokion sarrera-idazpenean agertuko da zein egun eta ordutan jaso den aurkeztutako eskaera, idazkia edo jakinarazpena, baina berrespen-mezuan hurrengo egun balioduneko zero ordu eta minutu bat adieraziko da.
  • Udal Administrazioaren Erregistro Elektronikoaren ondorioetarako, egun baliogabetzat hartuko dira Autonomia Erkidegoko jaiegunen eta udalerri honetako jaiegunen egutegi ofizialean jaiegun gisa ezarritakoak. Egutegi hori Egoitza elektronikoan dago, Egun baliogabeen egutegia..

Erregistro elektronikoa erabiltzeko, hauetako bat erabili behar duzu: Identifikazio-sistemakegoitza elektronikoan ezarritakoak. Gainera, d orrian adierazitako baldintza teknikoak eta gomendio teknikoak kontuan hartu behar ditu.Baldintza teknikoak.

Nola aurkez dezaket dokumentu bat espediente bati?
"Agiriak aurkezteko" tramitetik, izapideen menutik edo izapideen katalogotik.
Nola egin dezaket iradokizun bat edo kexa bat?
"Kexak eta iradokizunak" tramitetik, izapideen menutik bertatik edo izapideen katalogotik bertatik.

Jakinarazpen elektronikoa

Zer da "Abisu Elektronikoa"?

Artikulua 41.1 de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, bitarteko elektronikoen bidezko jakinarazpenen lehentasunezko izaera ezartzen du. Betiere, modu horretan eginen dira, interesdunak bide horretatik hartu behar dituenean.

Beraz, behartuta ez dauden interesdunentzat, jakinarazpen elektronikoa borondatezkoa da. Pertsonek noiznahi erabaki eta jakinarazi ahal izanen diote Udalari hurrengo jakinarazpenak bitarteko elektronikoen bidez egitea edo ez egitea.

Aurreko Arau bereko 43.1. Jakinarazpen elektronikoa egoitza elektronikoan agertu behar da, bai borondatez harpidetzea erabaki duen prozeduretatik eratorritako jakinarazpen elektronikoak eskuratzeko, bai jakinarazpen elektronikoa nahitaezkoa den prozeduretarako.

art.-ak behartutako erabiltzaileen kasuan: Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkideari buruzko 39/2015 Legearen 14.2. artikulua izango da erabilitako jakinarazpen-bidea, Administrazio Publikoekin bitarteko elektronikoen bidez harremanak izan behar direlako.

Zerbitzu honek konfidentzialtasun-, egiazkotasun- eta pribatutasun-berme guztiak betetzen ditu, parte-hartzaileen nortasuna eta komunikazioen segurtasuna bermatzeko.

Zer behar dut "Jakinarazpen elektronikoa" zerbitzuan alta emateko?
  • Onartutako identifikazio elektronikorako bidea sinadura elektronikoaren ziurtagiriaren bidez identifikatzea.
  • Helbide elektroniko bat izatea (erabiltzaile behartuen kasuan).
  • Zerbitzura harpidetzea.
Nola funtzionatzen du "Jakinarazpen elektronikoak"?

Jakinarazpen elektroniko bat eskura jartzen den bakoitzean, Udalak informazio-mezu elektroniko bat bidaliko du zuk adierazitako helbide elektronikora. Kontuan izan mezu elektroniko honek informazio-efektuak baino ez dituela.

Zoaz maiz zure jakinarazpen elektronikoen postontzira, jakinarazpen berri bat eskura jarri den egiaztatzeko. Ez utzi 10 egun natural baino gehiago igarotzen araudi erregulatzaileak jakinarazpenera sartzeko ezartzen duen epea. Bestela, epea iraganik, Udalak ulertuko du jakinarazpena atzera bota duzula, eta egintza jakinarazitzat joko du ondorio guztietarako, non eta ez den ofizioz edo eskariz egiaztatzen sarbidearen ezintasun tekniko edo materiala.

Postontzian jakinarazpen berriak onartu eta baztertu ahal izango dituzu. Une horretan, pertsona (fisikoa edo juridikoa) jakinarazitzat joko da eta onartu edo baztertu direnak kontsultatu ahal izango ditu.

Jakinarazpena onartu edo errefusatzeak hartu-agiria egitea ekarriko du.

Nola sinatzen/baja ematen dut jakinarazpen elektronikoaren zerbitzuan?

Jakinarazpen elektronikoaren zerbitzuan harpidetzeko edo baja emateko hainbat modu daude.

1.- Eskaera egiten denetik "Subscripción o baja de notificaciones electrónica"

Aukera dezakegu 3 aukera:

  • Egoitzako jakinarazpen elektronikoen postontzian:
    • Jakinarazpen elektronikoen zerbitzuan harpidetzeko aukera ematen du, egoitza elektronikoan dauden prozedura guztietarako.
  • Postaz:
    • Egoitza elektronikoan dauden prozedura guztietan jakinarazpen elektronikoen zerbitzuan baja emateko aukera ematen du.
  • Tramite motaren arabera aukeratu nahi dut:
    • Banakako jakinarazpen elektronikoen zerbitzuan harpidetzeko edo baja emateko aukera ematen du, egoitza elektronikoan eskuragarri dagoen prozedura bakoitzerako.

 

2.- Izapidetik bertatik

Tramitazio prozesuan jakinarazpen bidea aukeratzen da.

  • Jakinarazpen elektronikoa:: baliabide hau hautatzean, prozedura horretan bakarra den jakinarazpen elektronikoaren zerbitzura harpidetzen da.
  • Paperezko jakinarazpena:: bitarteko hau hautatzean, prozedura horretan jakinarazpen elektroniko bakarraren zerbitzuan baja ematen ari da.
Nola kontsulta dezaket "Nire jakinarazpenak"

Zure jakinarazpenen egoera kontsulta dezakezu "Jakinarazpen elektronikoen postontzia" zerbitzutik.

Zerbitzu hau nola erabili jakiteko, sakatuhemen.

Nire datuak

Nola kontsultatu eta alda dezaket "Nire harremanetarako datuak"?

"Nire datuak" menuko "Datu pertsonalak" zerbitzutik kontsultatu eta alda ditzakezu zure harremanetarako datuak.

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Nola egiaztatu dezaket "Erregistratutako eskaerak"?

Zure sarrera eta irteera erregistroei buruzko informazioa egiazta dezakezu "Sarrerak erregistratu" zerbitzutik "Nire datuak" menuan.

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Nola kontsulta dezaket "Nire fitxategiak"?

Zure espedienteei buruzko informazioa "Nire datuak" menuko "Espedienteak" zerbitzutik kontsulta dezakezu

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, sakatu hemen.

Nola lor dezaket "Izen-emate-bonua"?

"Nire Datuak" menuan dagoen "Biztanleen Erregistro Datuak" zerbitzutik izena emateko inprimakia lor dezakezu.

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Nola egiaztatu dezaket "Nire ordainagiriak"?

Zain dauden eta kobratutako fakturei buruzko informazioa kontsulta dezakezu "Ordainagiriak" zerbitzutik "Nire datuak" menuan.

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Nola kontsulta dezaket "Nire likidazioak"?

Zure likidazioei buruzko informazioa "Likidazioak" zerbitzutik "Nire datuak" menuan kontsulta dezakezu.

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Nola ordain ditzaket "Nire fakturak"?

Ordainagiri bat ordain dezakezu "Nire datuak" menuko "Ordainagiriak" zerbitzutik.

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Nola ordaindu dezaket "Nire likidazioak"?

"Likidazioak" zerbitzutik ordain dezakezu "Nire datuak" menuan.

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Nola kontsulta dezaket "Nire zerga-objektuak"?

Nola kontsulta dezaket "Nire egutegi fiskala"?

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Nola kontsulta dezaket "Nire egutegi fiskala"?

Egutegi fiskala da zergadunek izapideak egin, datuak kontsultatu edo dokumentuak aurkez ditzaketen datak eta beren jardueraren eta egoera ekonomikoaren arabera behartuta dauden ordainketak egin ditzaketen egutegia. Egutegi fiskalek Udalaren aurrean ditugun obligazio fiskalak betetzeko gogoratu beharreko datak jaso ohi dituzte.

"Nire Datuak" menuan dagoen "Egutegi Fiskala" zerbitzutik kontsulta dezakezu egutegi fiskala.

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Nola egin dezaket "domiciliatu" "Nire ordainagiriak"?

"Nire Datuak" menuko "Zerga Objektuak" zerbitzuko ordainagiri bat zuzenean zordun dezakezu.

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Nola egiaztatu dezaket "Nire dokumentuak"?

Udalaren zerbitzu honi esker, herritar batek Egoitza Elektronikotik bertatik automatikoki sortu diren dokumentuen eskuragarritasuna edozein unetan kontsulta dezake.

Zure dokumentuak "Dokumentuak" zerbitzutik "Nire datuak" menuan kontsulta ditzakezu.

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Nola "sinatu dezaket dokumentu elektronikoak"?

Udalaren zerbitzu honek herritarrak Udalak bidali dizkion agiriak sinatzeko aukera ematen du.

"Nire datuak" menuko "Portafirmas" zerbitzutik sartu zaitezke.

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Beste zerbitzu batzuk

Zer funtzionalitate du "Buletin Board"-ek?

Iragarki-taul elektronikoak ohiko iragarki-taulan argitalpena ordezkatzeko edo osatzeko aukera ematen du, berme guztiekin, dokumentuak elektronikoki sinatu eta zigilatzeko aukera baitago, argitalpen-data eta denboran zehar aldaezintasuna bermatzeko.

Horrela, informaziorako sarbidea hobetzen da, herritarrak Internetetik iragarki-taula elektronikoa kontsultatu ahal izango baitu, lekualdatzeak saihestuz eta dokumentuen kokapena askoz modu errazagoa eta erosoago batean erraztuz.

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Zertan datza "Dokumentua baliozkotzea"?

Aplikazioan elektronikoki sinatutako dokumentu guztiek automatikoki sortutako Egiaztapen Kode Segurua (CSV) dute.

Modu honetan, paperezko kopia bat inprimatzen denean, kode horrek dokumentuaren "kokatzaile" gisa jokatzen du Udalaren fitxategi elektronikoaren barruan, eta paperezko dokumentuari benetako kopiatzat hartzen du legezko ondorio guztietarako.

Herritar batek edo beste administrazio batek kopia paperean jasotzen badu, oso erraz egiazta dezake dokumentuaren egiazkotasuna.

Udaleko Egoitza Elektronikora joatea besterik ez dute egin behar, "Izapideak" menuko "Agiriak baliozkotzeko" zerbitzura eta identifikazio kodea idatzi. Une horretan bertan dokumentuaren jatorrizko bertsioa formatu elektronikoan deskargatu eta benetakotasuna egiaztatu ahal izango dute.

Zerbitzu honetara sar zaitezke "Prozedurak" menuko "Dokumentua baliozkotzea" aukeratik.

Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.

Zein funtzionala da "Kontratatzailearen profila"?
Udalak egiten duen administrazio-kontratazioarekin lotutako informazio guztia akreditatu, erregistratu, gordailatu eta Internet bidez jartzen duen zerbitzua da, hala nola lizitazio-iragarkiak, esleipenak, kontratuen pleguak...