Udalaren egoitza elektronikoaren erabilera errazteko, eta nabigatzaileen bertsioetan eta java aplikazioaren bertsioetan etengabeko bateragarritasun-arazoak daudenez, Autofirma osagaia ezartzea erabaki dugu, sinadura elektronikoa udal-egoitza elektronikoan egin ahal izateko.
Ogasun eta Herri Administrazio Ministerioak garatutako sinadura elektronikoko aplikazio bat da Autofirma, eta ezaugarri hau du: nabigatzailetik exekutatzen da (erabiltzailearen ordenagailuan instalatu ondoren); horregatik, beharrezkoa da aldez aurretik instalatzea, izapideak egiteko Udalaren egoitza elektronikoan. Webgune honetatik sinadura elektronikoak egiteko, beharrezkoa da zure ekipoan AutoSinadura instalatuta izatea. Deskargatu aplikazioa..
Udalarekin Internet bidez jardun nahi duten eta ziurtagiri digital onartua duten herritar eta pertsona juridiko guztiak.
Kontsultatu identifikazio-sistemak Egoitza elektronikoarena.
INTERNET EXPLORER
Ziurtagiri bat Internet Explorer-en inportatzeko, urrats hauek egin behar ditugu:
Tresnak - Interneteko aukerak - Edukia - Ziurtagiriak menura sartu. "Pertsonala" fitxan (lehenespenez), gure nabigatzailean instalatutako ziurtagiri pertsonalen zerrenda erakusten da.
"Inportatu" botoia sakatuko dugu, eta morroi bat agertuko da ziurtagiria inportatzen den bitartean gidatzeko. Sakatu "Hurrengoa" botoia, eta, arakatzen ari garela, hautatu inportatu nahi dugun ziurtagiriaren fitxategiaren bidea eta izena, eta sakatu "Hurrengoa".
Hurrengo leihoan, fitxategia babestuta dagoen pasahitza eskatzen zaigu. Sartu eta "Markatu gako pribatua esportagarri gisa" laukitxoa markatu behar dugu, ziurtagiria gako pribatuarekin berriro esportatu ahal izateko eta "Gaitu babes segurua...". "Hurrengoa" sakatuko dugu.Ondoren, inportatutako ziurtagiria non jar dezakegun adierazten du, lehenetsitako aukera utzi, eta "Hurrengoa" eta "Amaitu" sakatuko ditugu. Gure ziurtagiriari pasahitz bat ezarri nahi badiogu, "Segurtasun-maila" sakatuko dugu, alta emateko. Pasahitz bat eta haren berrespena esleituko ditugu. Sakatu Amaitu, eta sartu dugun pasahitza eskatuko digu berriro. Morroia amaitu.
Dena zuzena bada, lauki bat agertuko da ziurtagiria behar bezala inportatu dela jakinarazteko.
FIREFOX
Joan Mozilla Firefox nabigatzailearen ziurtagiri-biltegira:
Tresnak / Aukerak / Pribatutasuna eta segurtasuna / Ziurtagiriak / Ziurtagiriak ikusi ziurtagiriak botoia, "Zure ziurtagiriak" fitxa.
"Zure segurtasun-ziurtagiria eta gako pribatua(k) behar bezala leheneratu dira."
Erregistro elektronikoa aurrez aurreko erregistroaren antzekoa da. Herritarrek Udalari dokumentazioa aurkezten ahalko diote erregistro honen bidez, joan-etorrietan eta itxaronaldietan denborarik galdu gabe.
Hautatu egin nahi duzun izapidea eta egiaztatu erregistro elektronikoaren bidez aurkez daitekeela. Bete formularioan eskatutako datuak eta erantsi eskaerarekin batera aurkeztu beharreko dokumentazioa, Udalak ahalik eta azkarren ekin diezaion kudeaketari. Izapidea egin ondoren, aurkezpen-egiaztagiria egingo da, eta deskargatu eta/edo inprimatu ahal izango da.
Erregistro elektronikoa eguneko 24 orduetan dago erabilgarri, urteko egun guztietan, arrazoi teknikoengatik beharrezkoak diren etenaldiak izan ezik. Horiek Euskal Autonomia Erkidegoko Zerbitzu-etenak.
Epeak kontatzeko, Udalaren Erregistro Elektronikoa egoitza elektronikoaren data eta ordu ofizialaren arabera arautuko da. Egun baliodun edo naturaletan finkatutako epea kontatzeko, eta interesdunek epeak betetzeari dagokionez, honela jokatuko da:
Erregistro elektronikoa erabiltzeko, hauetako bat erabili behar duzu: Identifikazio-sistemakegoitza elektronikoan ezarritakoak. Gainera, d orrian adierazitako baldintza teknikoak eta gomendio teknikoak kontuan hartu behar ditu.Baldintza teknikoak.
Artikulua 41.1 de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, bitarteko elektronikoen bidezko jakinarazpenen lehentasunezko izaera ezartzen du. Betiere, modu horretan eginen dira, interesdunak bide horretatik hartu behar dituenean.
Beraz, behartuta ez dauden interesdunentzat, jakinarazpen elektronikoa borondatezkoa da. Pertsonek noiznahi erabaki eta jakinarazi ahal izanen diote Udalari hurrengo jakinarazpenak bitarteko elektronikoen bidez egitea edo ez egitea.
Aurreko Arau bereko 43.1. Jakinarazpen elektronikoa egoitza elektronikoan agertu behar da, bai borondatez harpidetzea erabaki duen prozeduretatik eratorritako jakinarazpen elektronikoak eskuratzeko, bai jakinarazpen elektronikoa nahitaezkoa den prozeduretarako.
art.-ak behartutako erabiltzaileen kasuan: Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkideari buruzko 39/2015 Legearen 14.2. artikulua izango da erabilitako jakinarazpen-bidea, Administrazio Publikoekin bitarteko elektronikoen bidez harremanak izan behar direlako.
Zerbitzu honek konfidentzialtasun-, egiazkotasun- eta pribatutasun-berme guztiak betetzen ditu, parte-hartzaileen nortasuna eta komunikazioen segurtasuna bermatzeko.
Jakinarazpen elektroniko bat eskura jartzen den bakoitzean, Udalak informazio-mezu elektroniko bat bidaliko du zuk adierazitako helbide elektronikora. Kontuan izan mezu elektroniko honek informazio-efektuak baino ez dituela.
Zoaz maiz zure jakinarazpen elektronikoen postontzira, jakinarazpen berri bat eskura jarri den egiaztatzeko. Ez utzi 10 egun natural baino gehiago igarotzen araudi erregulatzaileak jakinarazpenera sartzeko ezartzen duen epea. Bestela, epea iraganik, Udalak ulertuko du jakinarazpena atzera bota duzula, eta egintza jakinarazitzat joko du ondorio guztietarako, non eta ez den ofizioz edo eskariz egiaztatzen sarbidearen ezintasun tekniko edo materiala.
Postontzian jakinarazpen berriak onartu eta baztertu ahal izango dituzu. Une horretan, pertsona (fisikoa edo juridikoa) jakinarazitzat joko da eta onartu edo baztertu direnak kontsultatu ahal izango ditu.
Jakinarazpena onartu edo errefusatzeak hartu-agiria egitea ekarriko du.
Jakinarazpen elektronikoaren zerbitzuan harpidetzeko edo baja emateko hainbat modu daude.
1.- Eskaera egiten denetik "Subscripción o baja de notificaciones electrónica"
Aukera dezakegu 3 aukera:
2.- Izapidetik bertatik
Tramitazio prozesuan jakinarazpen bidea aukeratzen da.
Zure jakinarazpenen egoera kontsulta dezakezu "Jakinarazpen elektronikoen postontzia" zerbitzutik.
Zerbitzu hau nola erabili jakiteko, sakatuhemen.
"Nire datuak" menuko "Datu pertsonalak" zerbitzutik kontsultatu eta alda ditzakezu zure harremanetarako datuak.
Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, egin klik hemen.
Zure sarrera eta irteera erregistroei buruzko informazioa egiazta dezakezu "Sarrerak erregistratu" zerbitzutik "Nire datuak" menuan.
Zure espedienteei buruzko informazioa "Nire datuak" menuko "Espedienteak" zerbitzutik kontsulta dezakezu
Zerbitzu honi buruz gehiago jakiteko, sakatu hemen.
"Nire Datuak" menuan dagoen "Biztanleen Erregistro Datuak" zerbitzutik izena emateko inprimakia lor dezakezu.
Zain dauden eta kobratutako fakturei buruzko informazioa kontsulta dezakezu "Ordainagiriak" zerbitzutik "Nire datuak" menuan.
Zure likidazioei buruzko informazioa "Likidazioak" zerbitzutik "Nire datuak" menuan kontsulta dezakezu.
Ordainagiri bat ordain dezakezu "Nire datuak" menuko "Ordainagiriak" zerbitzutik.
"Likidazioak" zerbitzutik ordain dezakezu "Nire datuak" menuan.
Nola kontsulta dezaket "Nire egutegi fiskala"?
Egutegi fiskala da zergadunek izapideak egin, datuak kontsultatu edo dokumentuak aurkez ditzaketen datak eta beren jardueraren eta egoera ekonomikoaren arabera behartuta dauden ordainketak egin ditzaketen egutegia. Egutegi fiskalek Udalaren aurrean ditugun obligazio fiskalak betetzeko gogoratu beharreko datak jaso ohi dituzte.
"Nire Datuak" menuan dagoen "Egutegi Fiskala" zerbitzutik kontsulta dezakezu egutegi fiskala.
"Nire Datuak" menuko "Zerga Objektuak" zerbitzuko ordainagiri bat zuzenean zordun dezakezu.
Udalaren zerbitzu honi esker, herritar batek Egoitza Elektronikotik bertatik automatikoki sortu diren dokumentuen eskuragarritasuna edozein unetan kontsulta dezake.
Zure dokumentuak "Dokumentuak" zerbitzutik "Nire datuak" menuan kontsulta ditzakezu.
Udalaren zerbitzu honek herritarrak Udalak bidali dizkion agiriak sinatzeko aukera ematen du.
"Nire datuak" menuko "Portafirmas" zerbitzutik sartu zaitezke.
Iragarki-taul elektronikoak ohiko iragarki-taulan argitalpena ordezkatzeko edo osatzeko aukera ematen du, berme guztiekin, dokumentuak elektronikoki sinatu eta zigilatzeko aukera baitago, argitalpen-data eta denboran zehar aldaezintasuna bermatzeko.
Horrela, informaziorako sarbidea hobetzen da, herritarrak Internetetik iragarki-taula elektronikoa kontsultatu ahal izango baitu, lekualdatzeak saihestuz eta dokumentuen kokapena askoz modu errazagoa eta erosoago batean erraztuz.
Aplikazioan elektronikoki sinatutako dokumentu guztiek automatikoki sortutako Egiaztapen Kode Segurua (CSV) dute.
Modu honetan, paperezko kopia bat inprimatzen denean, kode horrek dokumentuaren "kokatzaile" gisa jokatzen du Udalaren fitxategi elektronikoaren barruan, eta paperezko dokumentuari benetako kopiatzat hartzen du legezko ondorio guztietarako.
Herritar batek edo beste administrazio batek kopia paperean jasotzen badu, oso erraz egiazta dezake dokumentuaren egiazkotasuna.
Zerbitzu honetara sar zaitezke "Prozedurak" menuko "Dokumentua baliozkotzea" aukeratik.